Upcoming plans.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu Upcoming plans.. - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu

Upcoming plans..

Blijf op de hoogte en volg Geertje

27 Januari 2015 | Nederland, Groningen

Hi allemaal,

Over een week ga ik het prachtige Nederland helaas weer verlaten, dit keer voor 5 maanden naar London om daar te gaan stage lopen en dan direct door naar Chili om daar 5 maanden te gaan studeren. Kortom, een goed vooruitzicht! Maar eerst lekker een klein maandje skiën in Oostenrijk. Naja het plan is dus dat ik 5 maanden ga stage lopen bij een talenschool wat wel gaaf lijkt en daarna dus studeren in Chili :) Daar ben ik in december 2015 al klaar dus heb dan nog 2 maanden de tijd om in Zuid Amerika te backpacken voordat ik met m'n scriptie begin. Superstokeddddd!

Allereerst even ter verduidelijking dat ik wel een studie doe en deze gave plannen ook gek genoeg studiegerelateerd zijn (amazing right?), ik krijg vaak verbaasd te horen van: 'huh ben jij in Nederland?' of ' 'Doe jij eigenlijk wel iets van een studie' haha ik heb afgelopen anderhalf jaar oprecht gestudeerd, en dat was ook erruuug leuk! Groningen is ook echt een te gekke stad en het is dan ook superchil om hier volgend jaar weer verder te gaan studeren.

Ik ga proberen een blog bij te houden deze keer, maar dat wordt waarschijnlijk toch weer niks.. haha! Vorige keer ook me trouw voorgenomen om dit te doen, en in de 12 maanden dat ik weg was, welgeteld 3x iets geplaatst.. maar misschien nu wat meer dus :')

Take care en ik zal denk ik binnenkort wel weer iets van me laten horen ^^!

  • 27 Januari 2015 - 20:56

    Davide:

    Veelste vet! Ga je in de gaten houden Barfie beer van me! xxxxxxx

  • 27 Januari 2015 - 20:56

    Davide:

    Veelste vet! Ga je in de gaten houden Barfie beer van me! xxxxxxx

  • 28 Januari 2015 - 00:04

    Sakkalina Natnek:

    LEUK!! Wel ff bijhouden he?? Wil wel weten wat je allemaal uitspookt zonder je natnekken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Geertje

Entertainer/ Las Canarias Ski instructor/ Austria Internship/ London Study abroad/ Santiago de Chile

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 1424
Totaal aantal bezoekers 6297

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 01 Februari 2016

Stage in London en Studeren in Chili

20 December 2012 - 01 April 2013

Schilehrern in Oesterreich

02 Juli 2012 - 01 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: