First day at work - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu First day at work - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu

First day at work

Door: geertjenakken

Blijf op de hoogte en volg Geertje

03 Juli 2012 | Spanje, Madrid

Hallo alweer snel een nieuw berichtje,

Vandaag was mijn eerste werkdag, best wel relaxed allemaal. Van 11 tot 12 een beetje tekeningen maken met kinderen en daarna een uurtje sjoelen met wat oudere kinderen.
Daarna van 13 tot 14 siesta en van 14 tot 15 weer een uurtje tekenen. En daarna beetje toegekeken bij het waterpolöen. Blijkbaar werk ik hier helemaal geen 4 maanden maar blijf ik maar enkele dagen in dit hotel werken. Hier is namelijk maar 1 animator en die laat mij dus zo'n beetje alles zien ^^ Dat is dus tevens mij Italiaanse roomie, wel een toffe gozer.
Dus dat hadden ze me opzich gisteren ook wel mogen vertellen XD Ik had al zoiets van huh wat werken hier weinig mensen haha,
Verder heb ik geen idee waar ik dan heen ga en wanneer dat is :') Maar dat zien we vanaf wel. haha, verder wel gezellig dit werk, hele tijd met die kindjes praten die overigens allemaal een vet schattig Brits of Schots accent hebben.
Wel was er ook 1 Nederlands kindje, haha verder echt heel rustig.
Verder vanavond om een uur of 7/8 ofzo alleen nog de minidisco en dan alweer klaar met werken.

Tschau Tschau mis amigos.

  • 03 Juli 2012 - 15:25

    Gea:

    Lekker rustig zo'n eerste dagje. Waarschijnlijk ga je hier dan je opleiding krijgen en dan maar afwachten waar je heen gaat.
    Kun je mooi even rustig de omgeving verkennen.

    Xx mama

  • 03 Juli 2012 - 17:24

    Geertje Nakken:

    Ja ik denk het ook idd! ^^ Hadden ze gister ook wel even mogen vertellen :P ik vond het al zo vreemd dat er zo weinig anderen waren XD ik had al mn spullen al mooi uitgepakt en schilderijtjes opgehangen enzo, haha naja,. hoe is het daar? xx

  • 05 Juli 2012 - 15:22

    Barbara:

    Hi Geertje, Leuk om te lezen, wel even wennen voor je daar. Je zal zien dat het straks heel anders is. Hier alles goed. Hidde gaat zaterdag afzwemmen voor diploma A. Hij is erg trots en je oma en Sietse komen het weekend logeren. Dikke kus van ons allemaal. tot snel.

  • 06 Juli 2012 - 19:12

    Oma:

    Lieve Geertje,
    Even een berichtje van Oma Zus. Wij zijn nu bij Fons en Barbara en hebben het heel leuk. Ik hoop dat jij het heel erg naar je zin hebt in spanje. Oma denkt heel veel aan je en houdt heel veel van je !! Groetjes en een dikke kus van Oma xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

Geertje

Entertainer/ Las Canarias Ski instructor/ Austria Internship/ London Study abroad/ Santiago de Chile

Actief sinds 02 Juli 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 6323

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 01 Februari 2016

Stage in London en Studeren in Chili

20 December 2012 - 01 April 2013

Schilehrern in Oesterreich

02 Juli 2012 - 01 November 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: