Weer terug uit de Ghetto ^^ - Reisverslag uit Los Cristianos, Spanje van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu Weer terug uit de Ghetto ^^ - Reisverslag uit Los Cristianos, Spanje van Geertje Nakken - WaarBenJij.nu

Weer terug uit de Ghetto ^^

Door: geertjenakken

Blijf op de hoogte en volg Geertje

08 Juli 2012 | Spanje, Los Cristianos

Buenas Tardes Amigos!

Alweer bijna een week hiero op Tenerife en het is hier geweldig! Op woensdag of donderdag (can't remember) kregen we te horen dat we moesten verhuizen omdat het hotel volgeboekt was. Dit verhuizen moest nog eens om 0:00AM. Dit was niet even een paar tasjes inpakken, nee alles moest weg, en Mattía woont hier nu al zo'n jaar dus al zijn spul moest worden opgepakt in dozen enzo. Haha, een hele klus dus. Heeft wel zo'n 2 uur geduurd.

Onze nieuwe hotel was best wel heel crappy maar goed voor 2 dagen was het wel okay. Het voordeel was wel dat het heel dichtbij Las Veronicas is, 'the strip' waar al het uitgaan is, echt heel relaxed. Na het verhuizen dus nog even lekker op stap geweest, wat echt heel vet was. Overal Engelsen en Schotten nog steeds ook.

Wel moesten we elke dag een taxi nemen zo'n 3x per dag om weer naar Granada Park te gaan. Eigenlijk was dit best wel heel chil, want het hotel betaalde dit, relaxed.
Ook zat dit vlakbij de kust wat echt supermooi was.

Vanochtend zijn we weer terugverhuist dus dat is wel weer chil. Verder is dit werk echt superleuk hiero!
Mijn werkdag bestaat dus uit
11:00 - 12:00 Miniclub, Beetje tekenen met kinderen

12:00- 13:00 Minigolf, poolen, darten ofzo met volwassenen, wat wel heel grappig is eigenlijk :)

13:00 - 14:00 Siesta ^^
14:00 - 15:00 Miniclub, dus weer iets doen met de kiddos, minigolfen ofzo. Echt allemaal superschattige kinderen, waarvan de meeste Schots/Engels zijn, en wat Spaans zijn.

15:00 - 16:00 Waterpolo match. Haha, dit is ook met de volwassen mannen en dit wordt een beetje te serieus genomen meestal XD Echt bijna iedereen doet mee en al die mannen verdrinken elkaar bijna, zo fanatiek zijn ze. Echt leuk om te zien. haha, Ook de Lifeguard doet altijd mee, en Mattía noemt hem altijd the Killerwhale, hij deed vroeger waterpolo en is echt supergoed dus hun team wint altijd eigenlijk.

En dan tussen 16:00 en 20:30 hele middag vrij, wat echt relaxed is, (2e siësta dus,haha)

En dan om 20:30 dé minidisco wat echt superleuk is. Daarna is er meestal nog een show met reptielen ofzo en zo was er gister een goochelshow. En soms karaoke. En dan om 23:00 sluit de bar en zijn we klaar met werken. Maar Eigenlijk hoeven we alleen de minidisco te doen en een beetje nummers opzetten tussen de shows door. En verder een beetje praten met de gasten enzo, echt supergezellig dus. Topbaan! haha, Verder kunnen we hier ook gewoon de hele dag in het restaurant eten en drinken bestellen bij de bar. Echt ideaal. En dan om 23:00 dus klaar, en dan meestal nog even op stap.

Vandaag hoefde ik alleen maar tot 13:00 te werken en deden we een 'treasure hunt' met de kinderen. En de schat was een mickeymouse taart. Haha echt heel leuk, Dus verder vandaag vrij en morgen ook! Dus ideaal!

Dan krijg ik waarschijnlijk morgen te horen waar ik naar welk hotel ik naar toe ga volgende week voor de rest van de 4 maanden.
Deze week in Granada Park was dus eigenlijk een soort training, het was echt een heel relaxte week want ik hoefde eigenlijk alleen Mattía een beetje te helpen enzo. Was erg leuk.

Hasta Luego ^^!

• 18 Juli 2012 - 19:33

Matthijs:

Hey Geertje,

Mooi dat je het naar je zin hebt, eerst even wennen maar dan alles OK.
    In ieder geval beter weer dan hier.

Veel plezier.

Gr.